Stejně jako u jiných potravin, tak i u kávy začínají Češi postupně dávat přednost kvalitě a čím dál více preferují výběrovou kávu, což se projevuje nejen v různých kavárnách, ale i při nákupech kávy do domácnosti. Podle posledních statistik se u nás nejvíce kupuje mletá káva (s téměř 50 % podílu na trhu), následuje káva instantní (necelých 25 %), dále pak speciální kávové nápoje (např. 2 v 1 nebo 3 v 1 – s 10 %) a hned za nimi je zrnková káva. Ta má aktuálně 9 % podíl na trhu, nicméně byl u ní zaznamenaný nejvyšší meziroční nárůst. Na posledním místě jsou pak kávové kapsle, jejichž podíl na trhu činí 3 %.
Na webu naleznete všechny informace o kávě: od původu, historií až po způsoby konzumace. Web vznikl výhradně pro širokou laickou veřejnost, aby načerpala základní znalosti o kávě a také se dozvěděla spoustu zajímavostí.