Logo značky se postupem času výrazně proměnilo
Typické logo Starbucksu se sirénou vypadalo původně úplně jinak – od založení firmy až do roku 1987 bylo logo hnědé a okolo obrázku sirény byly kromě názvu také slova coffee, tea a spices. V letech 1992 až 2011 už bylo logo zeleno-bílé se sirénou uprostřed a názvem značky kolem něj, od roku 2011 pak Starbucks používá zjednodušené logo, v němž je vyobrazena pouze samotná siréna, bez jakéhokoli nápisu.
Zobrazit více
Pití kávy je jak u nás, tak i téměř všude ve světě velmi oblíbené a káva patří k nejrozšířenějším nápojům. Otázkou, kterou si ale pokládá mnoho lidí je, zda je pití kávy zdravé nebo spíše naopak zdraví škodí.
Pití kávy má své klady i zápory
Pod…
Kterou kávu Češi kupují v obchodech a jaké druhy kávy si nejčastěji dávají v kavárnách? Podívali jsme se na to, jak se změnily chutě českých milovníků kávy v posledních letech.
Nákup kávy hodně závisí na příjmech
Podle průzkumu hrají v tom, jak…
Ti největší kávoví labužníci, kteří rádi zkoušejí nově věci a milují výběrovou kávu, se často nespokojí jen s běžnými způsoby její přípravy a rádi zkoušejí i různé alternativní možnosti. V poslední době neustále přibývají nové a nové kavárny, v nic…
Kromě nepřeberného množství malých kaváren působí v České republice i kávové řetězce které zde mají až desítky poboček. Jsou mezi nimi jak silné nadnárodní značky, ale i jedna česká síť, která si vede velmi dobře. Které řetězce patří k těm největší…