Logo značky se postupem času výrazně proměnilo
Typické logo Starbucksu se sirénou vypadalo původně úplně jinak – od založení firmy až do roku 1987 bylo logo hnědé a okolo obrázku sirény byly kromě názvu také slova coffee, tea a spices. V letech 1992 až 2011 už bylo logo zeleno-bílé se sirénou uprostřed a názvem značky kolem něj, od roku 2011 pak Starbucks používá zjednodušené logo, v němž je vyobrazena pouze samotná siréna, bez jakéhokoli nápisu.
Zobrazit více
Když se řekne turecká káva, mnoho lidí u nás si pod tímto názvem představí českou verzi, která ale s tou pravou tureckou kávou nemá téměř nic společného. Jaký je rozdíl mezi tzv. českým turkem, který byl v našich zemích oblíbený v minulosti a dnes…
Jedním z nejoblíbenějších kávových nápojů, který patří k nejvíce prodávaným a zároveň je také základem pro celou řadu dalších nápojů, je espresso. To ale v mnoha kavárnách najdete pod nesprávným názvem nebo špatně připravené. Jak má vypadat skutečn…
Vybrali jsme pro vás pár zajímavých statistických údajů, jež se týkají kávy a její konzumace jak u nás v ČR, tak i ve světovém měřítku.
Jaké kávě dávají přednost Češi?
Stejně jako u jiných potravin, tak i u kávy začínají Češi postupně dávat pře…
Chcete si vychutnat šálek dobré a správně připravené kávy, ale nejste si jistí, do které kavárny zajít? Poznat dobrou kavárnu, kde dělají skutečně špičkovou kávu, není zas tak těžké – máme pro vás několik tipů, na co se zaměřit, abyste získali před…