Logo značky se postupem času výrazně proměnilo
Typické logo Starbucksu se sirénou vypadalo původně úplně jinak – od založení firmy až do roku 1987 bylo logo hnědé a okolo obrázku sirény byly kromě názvu také slova coffee, tea a spices. V letech 1992 až 2011 už bylo logo zeleno-bílé se sirénou uprostřed a názvem značky kolem něj, od roku 2011 pak Starbucks používá zjednodušené logo, v němž je vyobrazena pouze samotná siréna, bez jakéhokoli nápisu.
Zobrazit více
Přítomnost kofeinu, který má povzbuzující účinky, je vedle lahodné chuti jednou z hlavních výhod kávy. Někteří lidé ale preferují nápoje v bezkofeinové podobě. I káva se dá připravit bez kofeinu, celosvětově ale tvoří jen 10 % z celkové spotřeby ká…
Zatímco největšími producenty kávy jsou mimoevropské země, jako je především Brazílie, Vietnam, Kolumbie nebo Indonésie, možná vás překvapí, že v konzumaci kávy je žebříček úplně jiný – státy, odkud se káva dováží, mají spotřebu relativně nízkou. V…
Káva se dá připravovat celou řadou různých způsobů – od obyčejného zalití kávy horkou vodou z konvice, přes přípravu v běžném kávovaru, snadnou přípravu v kapslových přístrojích, až po méně obvyklé metody, jako je např. Chemex, Vacuum Pot, AeroPres…
Jednou z častých otázek, kterou si kladou rodiče dětí a veřejnost, je problematika vhodnosti pití kávy u dětí a mladistvých. Na toto téma existují různé názory, zkusili jsme tak shrnout nejčastější argumenty a fakta ohledně toho, zda není pití kávy…