Logo značky se postupem času výrazně proměnilo
Typické logo Starbucksu se sirénou vypadalo původně úplně jinak – od založení firmy až do roku 1987 bylo logo hnědé a okolo obrázku sirény byly kromě názvu také slova coffee, tea a spices. V letech 1992 až 2011 už bylo logo zeleno-bílé se sirénou uprostřed a názvem značky kolem něj, od roku 2011 pak Starbucks používá zjednodušené logo, v němž je vyobrazena pouze samotná siréna, bez jakéhokoli nápisu.
Zobrazit více
Když se řekne Latte, představíme si kávový nápoj, který je většinou podáván ve vysoké sklenici a je vyroben na bázi espressa, do kterého se přidá napařené mléko. Korunou celého nápoje je pěnové mléko, kterému se odborně říká mikro pěna.
Proč se tent…
Značku Starbucks asi není třeba příliš představovat – jde o největší řetězec kaváren na světě, který k roku 2018 provozoval více než 28 000 kaváren, zhruba polovina z nich pak byla přímo v USA, odkud Starbucks pochází. Jaká je historie této proslul…
Praha je skvělým místem i pro milovníky kvalitní gastronomie a na své si v ní přijdou i ti, jenž si oblíbili prvotřídní výběrovou kávu. Říct, která z obrovského množství pražských kaváren je nejlepší, se dá těžko, vybrali jsme tak alespoň několik t…
Vybrali jsme pro vás pár zajímavých statistických údajů, jež se týkají kávy a její konzumace jak u nás v ČR, tak i ve světovém měřítku.
Jaké kávě dávají přednost Češi?
Stejně jako u jiných potravin, tak i u kávy začínají Češi postupně dávat pře…